مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

مرکز تخصصی عروس تکین با مدیریت بانو نوری (با تجارب ارزنده در تهران) و با همکاری استاد ندا قادری با بهترین کیفیت و با قیمت رقابتی آماده ارائه خدمات به بانوان محترم گرگانی می باشد.

برای مشاهده آلبوم؛ مشاوره رایگان می توانید با شماره 09221101290 تماس حاصل فرموده و با تعیین وقت در محل سالن زیبایی و عروس سرای تکین حاضر شود.

در حال حاضر محل آرایشگاه زنانه تکین به شرح زیر میباشد که به راحتی می توانید برای بهترین شب زندگی خود به آن مراجعه نمایید.

گرگان، بلوار ناهارخوران، عدالت 85، پاساژ تندیس، طبقه اول اداری، واحد 5 - 09221101290 
01732524185

با استاد ندا قادری بهترین آرایشگاه عروس ؛ بی شک سالن زیبایی و عروس سرای تکین در استان گلستان می باشد. الان تماس بگیرید تا با احترام خدمات دریافت نمایید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی