مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

آرایش در مراسم های خاص

(جشن تولد/دورهمی /مهمانی ها)

در

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

مرکز تخصصی عروس تکین شعبه گرگان

درست است که از گذشته گفته اند سیرت زیبا بهتر از صورت زیبا است؛ اما در دنیای امروز، داشتن ظاهری زیبا، نمایان گر بخشی از سیرت شما نیز می باشد. به همین علت است که رسیدگی به ظاهر و داشتن ظاهری زیبا، مرتب و جذاب، برای افراد، بخصوص خانم ها بسیار مهم شده است. در این مطلب می خواهیم شما را با روش مرحله به مرحله آرایش کردن برای یک مهمانی یا جشن معمولی یا مهم آشنا کنیم. 

بررسی وضعیت مهمانی

هر مهمانی شرایط خاص خود را دارد. از موضوع مهمانی که می تواند از یک دورهمی ساده تا یک جشن تولد، مجلس عروسی یا... باشد؛ تا افراد دعوت شده به مهمانی و مکان و زمان برگزاری مهمانی، همه می تواند در تصمیم شما برای روش آراسته کردن ظاهر خود موثر باشد. 

انتخاب آرایش مناسب

اگر در یک دورهمی ساده که بیشتر وقت آن به گفتگو و خوش و بش می گذرد؛ شرکت می کنید، پیشنهاد می کنم آرایش ساده تر و با تمرکز بر موارد خاص را انتخاب کنید. مثلا انجام یک آرایش صورت خیلی ساده، به همراه یک خط چشم کمرنگ و در مقابل استفاده از رژلب درخشان تر و نمایان تر (البته بدون خط لب) می تواند چهره شما را بسیار طبیعی و خاص جلوه دهد. پس خواهش می کنم یک دورهمی ساده را تبدیل به مسابقه بهترین عروس شهر نکنید! شما اینجا باید به راحتی چای بنوشید و چیپس و پفک بخورید و البته آرایشتان بهم نریزد.

جهت مشاوره رایگان با شماره 09221101290 تماس بگیرد. 

مرکز تخصصی عروس تکین شعبه گرگان

اگر به یک جشن تولد یا مهمانی هایی از این دست دعوت شده اید؛ باید آماده فعالیت زیاد، جای احتمالی نامناسب و البته حضور مردها در اطراف خود باشید. همینطور اگر اهل جنب و جوش زیاد هستید! طبیعتا عرق کردن و نامنظم شدن آرایش برای شما قابل پیش بینی است. برای همین پیشنهاد می کنیم از مواد با ماندگاری بالاتر استفاده کنید. تصور کنید قرار است به استخر بروید، پس ریمل استخری و مداد چشم ضد آب گزینه بهتری برای این طور مهمانی ها خواهد بودو البته رژلب 24 ساعته که خوردن و نوشیدن و... روی آن اثر خاصی نگذارد. در نهایت سبک آرایش در این گونه مهمانی ها بیشتر اسپرت خواهد بود و بهتر است آرایشی یکنواخت روی تمامی اجزای صورت خود داشته باشید. منظور دقیق تر اینکه این بار لازم نیست روی یک نقطه مثل لب ها یا چشم ها تمرکز کنید! (برگرفته از سایت سالم باش)

جهت مطالعه مطلب «انتخاب آرایش: چطور برای یک مهمانی عروسی آرایش کنیم؟» بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کلیک کنید.

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

تماس با آرایشگاه تکین -شعبه گرگان

شماره های تماس: 

09221101290- 01732524185

آدرس سالن زیبایی تکین - شعبه گرگان

گرگان، بلوارناهارخوران، عدالت 66، نبش کاوش یکم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی