مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن در

سالن زیبای تکین-شعبه گرگان

هاشور زدن که روش بهداشتی‌تر برای جایگزینی تاتو می‌باشد، بدون درد و خونریزی انجام می‌گیرد. اما در کنار تمامی مزایای این  روش آنچه که همواره دارای اهمیت می‌باشد رعایت بهداشت و سپردن کار به دست افراد خبره می‌باشد. 

 برای برطرف کردن نقص و ترمیم ابروها خدماتی مانند تاتو از سالها قبل در سالن‌های آرایشی ارائه می‌گردید. در واقع تاتو نقاشی بر روی پوست می‌باشد که اگر به صورت طبیعی و توسط افراد خبره انجام بگیرد می توانند جایگزین مناسبی برای ابروهای نازک شما باشد.

این روزها  هاشورابرو و یا همان میکروپیگمنتیشن جایگزین بهداشتی تر و بهتری نسبت به تاتو شده است. هاشور و یا میکروپیگمنتیشن که متدی پیشرفته می‌باشد، فرایندی است که با کاشت رنگدانه‌ها در عمق مشخصی از لایه پوست، حداقل آسیب را به بافت وارد نموده و برای بازسازی طبیعی و جلوه بخشیدن به چهره در طولانی مدت به کار می‌رود.

 نکته ای که درباره هاشور ابرو بگویم این است که سلامت انجام این کار مهم است. یعنی عقل حکم می کند که سلامت خود را فدای زیبایی نکنیم. پس توصیه می کنم هاشور ابرو را حتما با هاشورکار حرفه ای و متخصص این کار تجربه کنید تا سلامتتان همیشه جلوه گر زیباییتان شود.

قیمت هاشور ابرو در گرگان چنده ؟

قیمت هاشور ابرو نسبت به جاهای مختلف یه تغیییر جزیی دارد . البته بعضی شهر های کوچک که میکروپیگمنتیشن کار کم میباشد قیمت ها خیلی بالاست . یعنی خون می مکند. به هر حال قیمت مناسب و عرف بازار حدودا ۲۵۰ هزار تومان میباشد بعضی که کارشون خیلی خوبه تا ۴۰۰ هزار تومان هم میگیرند.

البته بعضی از این افراد قیمت هاشور ابرو یا هزینه هاشور ابرو که انجام میدهند را مثل حقوق های نجومی، قیمت هاشون نجومی میباشد و قیمت نا معقولی برای خدمات شون گذاشته اند. 

مثلا در بعضی از سالن ها و آرایشگاه های استان گلستان؛ قیمت هاشور ابرو  را  بالای ۷۰۰ هزار تومان میگیرند، که قیمت های بالایی هست و می توانید در استفاده از این سالن های تجدید نظر کنید؛ اون هم به دلیل قیمت نامناسبفریادمتعجب!

ما در سالن زیبایی تکین در گرگان با خدمت گرفتن بهترین پیگمنترها و اساتید مجرب،

فعلا قیمت های هاشور ابرو  حرفه ای و خوب  را بین ۲۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کنیم(شهریور ماه 97). جهت دریافت مشاوره و قیمت روز هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن در سالن زیبایی تکین با شماره 09221101290 و یا 09221101260 تماس بگیردید.

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات/دریافت نمونه کارها) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

آدرس : گرگان، بلوار ناهارخوران
شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری)
(ثابت) 32524185



کلمات کلیدی:قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو، قیمت میکروپیگمنتیشن خط چشم، قیمت میکروپیگمنتیشن خط مژه، قیمت میکروپیگمنتیشن سر ، هزینه و قیمت میکروپیگمنتیشن موی سر، قیمت هاشور ابرو ، قیمت هاشور ابرو در گرگان، قیمت هاشور سه بعدی ابرو، هزینه هاشور کف سر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی