مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

در شهر گرگان، آرایشگاه های متعدد کوچک و بزرگی از جمله عروسکده فوق تخصصی تکین وجود دارند که برخی از آنها دارای اسم و رسم و قیمت های نجومی هستند که مشخص نیست بر چه اساسی این قیمت ها در نظر گرفته شده اند و با افزایش شیب  به سمت  شمال شهر (ناهارخوران)، قیمت های سالن های زیبایی نیز افزایش می یابند.

ما تعدادی از سالن های زیبایی درجه یک را برای کنکاش قیمت بررسی کردیم و میانگین قیمت ها و خدماتی که به عروس ارائه می دهند را جویا شدیم.

آرایشگاه های معروف؛ معمولا قیمتهای پایه خود را از 1200 الی 1900 هزار تومان شروع می کنند ولی برای پکیج VIP عروس قیمت های متفاوتی را میدهند.  برای پکیج های حرفه ای عروس قیمت سه  آرایشگاه معروف  برابر 2.5 الی 8.5 میلیون تومان می باشد. ولی با توجه به کیفیت کار و هزینه مواد مصرفی؛ قیمت صحیح را میتوان همان 2 میلیون تومان و یا کمی بالاتر در نظر گرفت. البته این پکیج های حرفه ای؛ معمولا یک آرایش رایگان نیز دارند که می توانید موقع عقد قرارداد جویای این موضوع شوید.

اما در آرایشگاه تکین (حتما بخوانید!)
در آرایشگاه تکین قیمت های منصفانه را خواهیم داد و پکیج انتخابی شما  قیمت نهایی تعیین میشود. ما متعهد به رعایت اعتدلال و ارائه خدمات حرفه ای هستیم. عروس کاران ما مدتهای مدیدی در حال فعالیت می باشند و طی این سالهای اسم و رسمی برای خود رقم زده اند. 
در مرکز تخصصی عروس تکین ؛ قیمت آرایش عروس خودتان می توانید تعیین کنید و سپس با خیال راحت به برنامه دیگر مراسم های مهم خود بپردازید. در عروسکده تکین؛ بانو ندا قادری حرفه ای ترین استاد و عروس کار گرگان فعالیت میکنند که به واسطه مدیریت آموزشکده ندا؛ شاگردان زیادی را نیز ترتیب کرده و هر یک از آنها در تمامی سالن های معروف و غیر معروف در حال فعالیت می باشند.

مطمئنا حضور در کنار استاد بانو قادری به جای مراجعه به شاگرد ایشان خیلی برایتان جذابیت دارد. بر این اساس راه را کوتاه کرده ایم و در آرایشگاه خوب تکین به بانوان و عروس خانم ها امکان مشاوره و حتی دریافت خدمات از استاد قادری را فراهم کرده ایم.

همچنین به میمنت حضور بانو نوری(مدیریت مجموعه سالن های زیبایی تکین) که  اعتقاد راسخ به رعایت اصول اخلاقی کسب و کار دارد؛ می توانید بدون نگرانی در سالهای پیش رو از شبهای خاطره انگیز خود لذت ببرید.

 

جهت مشاوره رایگان با شماره 09221101290 تماس بگیرد.


مرکز تخصصی عروس تکین در گرگانمرکز تخصصی غروس تکین در گرگان

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

آدرس : گرگان، بلوار ناهارخوران
شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری)
(ثابت) 32524185

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی