مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

هزینه لیفت و لمینت مژه در

آرایشگاه تخصصی تکین در گرگان

بانوان امروزی (بخصوص هنرمندان و خانم در مراسم های ویژه) خواهان چشمانی جذاب و نگاهی گیرا، با حداقل مواد آرایشی، بدون نیاز به تکرار و ترمیم روزانه هستند. هنگامی که به یک آرایش جذاب و شیک فکر می کنید از مژه هایی زیبا و خوش حالت نمیتوانید چشم پوشی کنید. در سالن زیبایی و عروس سرای تکین در استان گلستان (گرگان - گنبد-بندر ترکمن- کردکوی - مینودشت - علی آباد - آق قلا - جلین - بندر گز و ...) می توانند خدمات لیفت، لمینیت و اکستنشن مژه را دریافت نمایید.

حال به توصیف لیفت و لمینیت مژه می پردازیم.

لمینیت مژه به منظور فر مژه مى باشد بهترین روش براى استفاده مداوم از فر مژه است . در این محصول فر کننده از مواد کاملاً طبیعى و کراتین که خود عامل احیا کننده هست وجود دارد. لمینیت به مدت ٨ الا ٩ ماه ماندگارى دارد ودر طى این مدت نیازى به ترمیم نیست . لازم به ذکر است در این روش مانند روش لیفت مژه رنگدهى و حجم دهندگى به کار نمى رود و فقط فر مژه انجام مى شود . در این روش فرد مى تواند از لنز به راحتى استفاده کند و به چشمها هیچ گونه اسیبى نمى رسد. مناسب براى خانوم هاى باردار و شیرده نیست.

‎لیفت مژه بهترین جایگزین براى کاشت مژه است. ‎این محصولات معتبرترین گواهینامه هاى بین المللى دارند وهیچ گونه اسیب جانبى وضد حساسیت هستند. ‎قابل استفاده براى زنان باردار و شیرده ،چشمان حساس، و اب مروارید. لیفت مژه یک روش درمانى و طبیعى براى ضخیم کردن مژه هاى نرمال و داشتن مژه هاى محکمتر ، خمیده تَر وبلندتر است. ‎لیفت مژه یک روش شیمیایى نیست . ‎در این محصولات با استفاده از مواد طبیعى و قابل نفوذ براى تقویت مژه از قبیل کراتین و مکملهاى ویتامین و اثرات احیا کنندگى مفیدى ایجاد مى شود. ماندگارى ان ٢ تا ٣ ماه است و در طول این مدت نیاز به ترمیم ندارد. ‎استخر، دریا،افتاب و... هیچ مشکلى ایجاد نمى کند. برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصین تکین با شماره های 09221101290 و 09221101260 تماس حاصل فرمایید.

لیفت و لمینت مژه در گرگان

اما قیمت لیفت و لمینت مژه(در شهریورماه  سال 97):

اگر میانگین بگیریم، با مواد مصرفی اصل برای ماندگاری حداقل  چند ماهه؛ حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومن در آرایشگاه های خوب در استان گلستان(گرگان - گنبد-بندر ترکمن- کردکوی - مینودشت - علی آباد - آق قلا - جلین - بندر گز و ...) می باشد.

لیفت و لمینت مژه  در گرگان

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

آدرس : گرگان، بلوار ناهارخوران

شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری)
(ثابت) 32524185

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی