مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

بوتاکس مو با معتبر ترین برند ها

در سالن عروس تکین -شعبه گرگان

آیا می دانستید که روزی که موهایتان بد می ایستد فقط یک مشکل نیست؟ این روش موی شما برای نشان دادن این است که به کمک فوری نیاز دارد! با تمام رنگ آمیزی و ظاهر طراحی شده که ما انجام می دهیم، موهایمان در حال اذیت شدن هستند. فقط استفاده از نرم کننده مناسب برای سالم نگه داشتن موهای شما کافی نیست.

بوتاکس مو به معنای واقعی کلمه، موهای شما را به سالم ترین حالتش باز می گرداند، با پر کردن تمام سوراخ ها، تعمیر آسیب های داخلی، رفع پارگی ها و رفع موهای خشک شده مویتان را سالم نگه می دارد. همانطور که سن مان بالاتر می رود، موهایمان هم سن شان بالاتر می رود. کراتین کمتری در طول زمان تولید می شود، که یک پروتئین پیچیده ضروری برای طنده بودن موهاست. ریزش مو می تواند باعث شود که کوتیکل ها برای مدت زمان طولانی باز بماند، و موها قدرت خود را از دست بدهند. در سالن زیبایی تکین ؛ خدمات حرفه ای بوتاکس مو، برای بانوان محترم استان گلستان ارائه می شود. خانم های عزیز می توانند با شماره  های 09221101290 و یا 09221101260 تماس حاصل فرمایید.

بوتاکس مو در گرگان

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

تماس با آرایشگاه تکین -شعبه گرگان

شماره های تماس: 09221101290- 01732524185

آدرس سالن زیبایی تکین - شعبه گرگان

گرگان، بلوارناهارخوران، عدالت 66، نبش کاوش یکم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی