مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

مرکز تخصصی رنگ و مش در استان گلستان

آرایشگاه تکین - شعبه گرگان

اگر به ظاهر موی خود عادت کرده اید، و یا بافت مو و تغییرات جزیی دیگر شما را راضی نمی کند، رنگ مو بهترین راه ارضای حس تنوع طلبی شماست. رنگ مو اگرچه زمان بر است، ولی در مقابل آرایش های معمولی جذابیت بیشتری دارد. تنوع رنگ مو های مورد استفاده، در کنار خلاقیت آرایشگران باعث به وجود آمدن مدل های متنوعی شده است. رنگ مو در کنار آرایش آوانگارد مو، می تواند شخصیت تازه ای به شما ببخشد. ما در آرایشکاه تکین (شعبه گرگان)، برای رنگ مو، بافت مو و آرایش مو خدمات حرفه ای با قیمت مناسب ارائه میدهیم.

آرایشگاه تکین با محیطی آرام و با کادر تخصصی ویژه و سابقه سال‌ها تجربه با ارائه کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی و همکاری با برترین برندهای دنیا و با محصولاتی منحصر به فرد در خدمت کلیه مراجعان است. می‌توانید با خیال آسوده در آرایشگاه تکین زیبایی خود را صد چندان کنید.

رنگ مو در سالن زیبایی تکین

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

تماس با آرایشگاه تکین -شعبه گرگان

شماره های تماس: 09221101290- 01732524185

آدرس سالن زیبایی تکین - شعبه گرگان

گرگان، بلوارناهارخوران، عدالت 66، نبش کاوش یکم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی