مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

 کاشت ناخن اکریلیکی(با تخفیف ویژه)

در مرکز تخصصی ناخن تکین -شعبه گرگان 

 

درباره کاشت ناخن اکریلیکی در استان گلستان(گرگان، مینودشت، علی آباد؛ جلین؛ سیمین شهر، گنبد، بندرترکمن، کردکوی، بندگز و...):

به مناسب تغییر مکان مرکز کاشت ناخن تکین در گرگان (به آدرس: ناهارخوران، عدالت 85، پاساژ تندیس، طبقه اول اداری، واحد 5) تخفیف 50% بر روی خدمات کاشت ناخن اکریلیکی ارائه میشود. 

این نوع کاشت ناخن، از شیوه های رایج کاشت محسوب می شود که سال هاست محبوبیت فراوانی بین خانم ها دارد.  این نوع ناخن با استفاده از ترکیب یک مایع مونومر و پودر پلیمر انجام می شود، که با قرار گرفتن در هوای محیط سفت و سخت شده و شبیه ناخن طبیعی به نظر می رسد. بعد از قرار گیری ناخن مصنوعی روی مواد اکریلیکی می توان از مواد براق کننده برای زیباتر دیده شدن ناخن کاشت شده استفاده کرد. هزینه ی کاشت این نوع ناخن نسبت به انواع دیگر کمتر است اما ممکن است برخی از افراد به مواد این نوع کاشت حساسیت نشان دهند. به دلیل اینکه در این نوع کاشت، ممکن است صدف ناخن دچار آسیب شود، زمینه برای رشد مواد قارچی فراهم می شود. همچنین انعطاف این نوع ناخن ها بسیار کم است. کاشت اکریلیکی در هوای آزاد خشک می شود و در صورت آسیب دیدن می توان  به راحتی با قرار دادن در آستون، ناخن را از دست جدا کرد.

هزینه کاشت ناخن اکریلیکی در گرگان هزینه کاشت ناخن اکریلیکی در گرگانهزینه کاشت ناخن اکریلیکی در گرگان

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

آدرس : گرگان، بلوار ناهارخوران، عدالت 66، نبش کاوش یکم

شماره تماس: (همراه) 9221101290 (بانو نوری) - 09221101270
(ثابت) 32524185

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی