مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

بهترین ها با "تکین" همکاری می کنند؛ با آرامش از خدمات زیبایی و بهداشتی تکین استفاده کنید.

مرکز تخصصی عروس تکین در گرگان

این وبلاگ مربوط به مجموعه سالن های زیبایی و عروس سرای تکین می باشد. این برند در کلیه خدمات زیبایی اعم از خدمات VIP عروس، میکاپ، شینیون، اپیلاسیون، کاشت و ترمیم ناخن؛ تتو و آرایش دائمی صورت،پارافین تراپی و پاکسازی حرفه ای پوست؛ فیش اسپا و ... فعالیت دارید و آماده ی خدمات رسانی به بانوان محترم می باشد.

شماره تماس: 09221101290 (بانو نوری)
آدرس: گرگان

  • ۰
  • ۰

کراتین درمانی برای رفع شکننده بودن ناخن 

در 

آرایشگاه خوب  تکین در گرگان

کراتین درمانی (کراتین تراپی) یک روش موثر برای تقویت ناخن و از بین بردن حالت شکننده بودن ناخن هاست. کراتین یکی از پروتئین ها بسیار محکم در ساختار پوست، مو و ناخن هاست. کراتین یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده لایه بیرونی پوست بوده و همچنین یکی از ساختارهای کلیدی مو و ناخن هاست. علاوه بر این سم، شاخ و دندان حیوانات نیز از کراتین ساخته شده است.

ضعیف شدن ناخن ها در اثر افزایش سن و یا آسیب های محیطی امری کاملا رایج و طبیعی است. ضعیف شدن ناخن ها به هر علتی که باشد سبب کاهش مواد معدنی در ساختار ناخن ها شده و نیاز به کراتین را افزایش می دهد. اگر کراتین مورد نیاز برای تقویت ناخن به طور طبیعی در بدن فراهم نشود ناخن ها به تدریج ضعیف و شکننده خواهند شد.

خدمات حرفه ای ناخن در گرگان

جهت مشاوره رایگان با شماره 09221101290 تماس بگیرد.

 همانطور که در بالا اشاره شد عوامل مختلفی مانند افزایش سن، آسیب های محیطی، کاشت ناخن، مواد شیمیایی و ... باعث آسیب دیدن و شکننده شدن ناخن ها خواهند شد. محلول کراتین ناخن یک درمان موثر و جدید برای این منظور است که می توان از آن استفاده کرد.

این محلول حاوی مقادیر زیادی پروتئین بوده  و می تواند کراتین مورد نیاز ناخن ها را تامین کرده و از این طریق در تقویت ناخن ها موثر است. علاوه بر این در فرمول محلول کراتین ناخن از مواد دیگری مانند روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین که دارای خاصیت تقویت کنندگی برای ناخن هستند نیز استفاده شده است(برگرفته از سایت زیبا مون).

برای داشتن دستانی زیبا و آراسته در سالن عروس تکین-شعبه گرگان در استان گلستان (گرگان - گنبد-بندر ترکمن- کردکوی - مینودشت - علی آباد - آق قلا - جلین - بندر گز و ...) مراجعه کنید.

 

 خدمات حرفه ای ناخن در گرگان

*** می توانید با هماهنگی قبلی مشاوره حضوری / تلفنی(مزایا/هزینه/نحوه ی دریافت خدمات) دریافت نمایید و با اطمینان با «تکین» حرفه ای شوید.***

تماس با آرایشگاه تکین -شعبه گرگان

شماره های تماس: 

09221101290- 01732524185

آدرس سالن زیبایی تکین - شعبه گرگان

گرگان، بلوارناهارخوران، عدالت 66، نبش کاوش یکم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی